شهــــــــــــــدا

شهــــــــــــــدا

طرح هایی با موضــــــوع شهــــــــــــدا
............................................................................................
شهید آوینی : عالم محضرشهداست،اماکو محرمی که این حضور را دریابد و در برابر این خلاء ظاهری خود را نبازد… زمان می­گذرد و مکانها فرو می شکننداماحقایق باقی است…
............................................................................................
شهید آوینی: ای شقایق های آتش گرفته ، دل خونین ما شقایقی است که داغ شهادت شما را بر خود دارد ،آیا آن روز نیز خواهد رسید که بلبلی دیگر در وصف ما سرود شهادت بسراید ؟

اولیاء الله

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۴۲ ق.ظ


امام خمینی (ره): شهــادت فخــر اولیــا بوده اســت و فخــر مــا.


برای دانلود تصاویر با کیفیت اصلی بر روی آن ها کلیک کنید.

شهید علیرضا بلباسی شهید موسی نظری شهید ناصر بهداشت

                    سردار شهید علیرضا بلباسی             سردار شهید موسی نظری                سردار شهید ناصر بهداشت


یا زهرا (سلام الله علیها)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۹
سید مصطفی

نظرات  (۲)

۱۹ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۵۶ علمدار گراف
سید جان شما بزرگوارید
هر از چندگاهی ایرادات کار من رو بگیر به خدا دوست دارم ایراد کار من رو بگیرین برای پیشرفت خودمون خوبه!!!
من منتظرم نظر کارشناسانه بدی
پاسخ:
کارشناس که نیستیم اما سعی می کنم هر چی بنظرم میرسه بگم بهت.
تو وبلاگتم خواستم نظر بدم اما نمی شد
خطا می داد
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۲۰ علمدار گراف
سید قانون سوم رو ببین اگه مشکلی داره بهم بگو تا قانو چهارم رفعش کنم
پاسخ:
ان شاالله چشم امید جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی